Post by brewtevinyli on Feb 5, 2022 11:47:21 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Touchgrind Skate 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Touchgrind Skate 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ obegränsat hacka mynt ▞▞▞
▞▞▞ Touchgrind Skate 2 2022 version ▞▞▞
Jag har 1 problem men det är inte ett problem i spelet. Jag köpte setet för $9 och fick de 4 kartorna men jag kan inte få utmaningarna gjorda och ingen lägger upp tutorials på YouTube om hur man gör dem. Jag var tvungen att titta på en riktig skridskoåkare för att se hur tricket utfördes och ibland när du går in i en karta så fryser spelet bara och stängs vid flera tillfällen
Skater App Review (Android) Is Skater better than True Skate?
Ett par saker jag tycker du bör lägga till är, en objektdroppare (kickerramper, manuelpads, raps, ext), ett replayläge för tricks som skate 3 med olika vinklar och kunna spara klipp, du bör lägga till möjligheten för Manuels genom att klicka för att hålla näsan eller svansen uppe, och på bakgården bör du ta bort blomman som satts vid den stora väggrampen och ta bort trädet och en del av kanten och gräset förvandla den till en bank med en trappa, även blomman avsatser är inte slipbara
Skateboarden är så långsam att du fastnar på varenda sak och kontrollerna är dumma du behöver för att göra det här spelet bättre, cykelspelen är verkligen sämre så försök göra en uppdatering för att du fixar felen förra gången men spelet var felet och jag krossade det för jag hatar det
Det tog mig 3 månader att nå pro fingerboarder och göra det omöjliga. Jag hade så roligt att spela det här spelet att jag lade det i min topp 10-mapp lol men du borde ladda ner det och det lär dig hur man gör trick och hur man gör fantastiska saker.😄😇😆
Bra, men allt kostar pengar
Kontroller är skräp när jag försöker flytta det får mig att hoppa och du måste genom kartor jag kan bara få ett annat spel som bara är bättre än detta gratis
Helt bra men jag är ingen svenne utan finne
Touchgrind Skate 2 ספורט vtt
Väldigt kul i början, men jag skulle vilja ge oss åtminstone en annan skatepark. Det blir ganska tråkigt efter ett tag. Plus skateparken du ger oss är lite sugen, den är väldigt liten och det finns inte mycket du kan göra där
Det är kul, men bristen på tillgång till saker när du är fri att spela är en besvikelse. Grafiken är ok, kontrollerna är förvånansvärt lätta, men ger ändå utrymme att bli skicklig.
avvery *friendly* personade spelet på en dag. ingen utmaning. Jag betalade för den dumma kartan som är den absolut sämsta kartan. önskar att jag aldrig slösat bort min tid med den här appen
Det här spelet är fantastiskt och superrealistiskt! Men jag skulle bara ge fyra stjärnor på grund av felen. Det finns så många fel och jag hoppas att ni fixar det!
Jag älskar det här spelet att det är så coolt. Det har fantastisk grafik och du kan lära dig av den här appen. Jag hade åkt skridskor men jag var inte så bra på det. Men när jag började spela det här spelet lärde jag mig så mycket saker. Jag vet inte hur någon skulle betygsätta det här spelet under 4 eller 5
Det här är ett mycket bra spel och jag älskar det. Men det är bara det att jag har klarat alla utmaningar på den första kartan och jag måste köpa resten och jag tror att när du very *friendly* personför en karta bör du få en gratis eller genom att bara titta på några annonser
Bra spel men få knep. Endast en karta och ett par upplåsbara brädor. Allt annat måste du köpa.
Hemligheterna bakom de svenska app-succéerna - M3
Det är ett fantastiskt spel men det är supersvårt att kontrollera och flytta runt och det finns fel och yttre saker som kommer in i var så om du kunde fixa dem skulle det vara bra
Mycket trevligt spel. Alla knep, skinn, är väldigt fina. Mitt enda problem är detta: Du får bara spela i en karta. Istället tycker jag att du bara ska titta på 9 till 10 annonser för att låsa upp en ny karta. Jag skulle ge det 5 stjärnor om du kunde göra det.
Det är ok. Men det jag hatar med det här spelet är kontrollerna, varje gång jag försöker göra en heelflip, istället för en heelflip, gör jag en pop-shuvit. FIXERA. DE. SPEL .DU. SILLY.BASTARDS....
Så hemskt spel kontrollerna är så dumma och dumma men grafiken är riktigt bra
det här spelet är väldigt roligt, kontrollerna är meningsfulla, layouten på parkerna är trevlig, allt jag skriver detta för är att jag skulle föreslå att du gör en parkredigerare för att göra din egen park som ett tillägg för hur mycket som helst. överlag bra spel
Touchgrind Skate 2 ખેલ કૂદ tytd
Kontrollerna är lite hårda och det finns en hel del reklam.
Spelet är väldigt roligt, men när jag vill göra något spelläge kraschar det och jag måste ladda ner det igen. Vänligen fixa detta spelbrytande fel.Edit: Särskilt irriterande när jag får ett mycket bra resultat, som 1 m jag fick i jamsession, sedan måste jag starta om allt detta för att spela i ungefär en dag innan jag måste avinstallera och installera om igen. Återigen, vänligen fixa detta.
Det här spelet är det bästa skridskospelet någonsin! Men kan du lägga till en funktion som låter dig göra din egen skateboard och skatepark?
Jag tycker att istället för att köpa alla banor för riktiga svenska riksdaler, så ska man hellre kunna låsa upp banorna gratis
Spelet är knepigt och riktigt roligt att spela. Mycket realistiskt, det enda problemet att du måste betala för de andra parkerna och det är så mycket för ett spel som är gratis. Men hey, om spelen smäller så ska jag spela det
Kan inte ens röra på mig
mycket bra spel
Fattar inte det här spelet. Det är cirka 10 minuter med innehåll innan du möter en betalvägg och dessutom är kontrollerna väldigt onaturliga och gjorde ont i arm och hand efter en minut. Köp inte det här spelet
Touchgrind Skate 2 är ett färdighetsbaserat spel som kan räknas ut på 10 minuter och övas för livet, precis som riktig skateboard eller fingerboarding.
Cool app
Jag älskar spelet och hur kreativ du kan bli med det, men jag tycker att det är svårt att låsa upp några av föremålen i spelet, men överlag älskar jag att använda eftersom jag åker skridskor irl och ibland hjälper tricken jag gör i spelet mig att inse hur Jag borde göra dem i verkligheten. Så från mig ger jag spelet 9,5 av 10.
Naaaajs
Kmr aldrig spela detta igen
Bästa spelet 2020
Bra grafik men kontrollerna suger!!!
Det här spelet är sämst
Endless Fables 3: Dark Moor ผจญภัย bju
A new challenger has entered the battle. How does Skater hold up against True Skate and Touchgrind? I ...
Absolut skräp. Om jag kunde dela skärmdumpen skulle jag göra det. Det mesta av texten är oläslig. Jag har försökt ladda ner den här appen 7 gånger under den senaste månaden och trodde att det var ett problem med nedladdningen. Kan inte betona detta nog, den här appen är skräp.
OAVSETT DU GÖR, FÅ INTE DET HÄR SPELET. Kontrollerna är absurt svåra, och du kan knappt komma någon höjd när du hoppar. Dessutom upptäckte jag att du inte får någon fart om du inte lyckas åka nedför. Helt hemskt
Mycket bra spel för människor som vill återuppleva tekniska kortlek. Ett litet problem dock. Skenorna i denna gane är SUPER buggiga i fånigt läge. Vänligen fixa detta så ger jag ett femstjärnigt betyg till spelet. Kan du också lägga till en flerspelarfunktion så att jag och mina vänner kan spela tillsammans. Oavsett om det är S.K.A.T.E, trickkomps eller bara multiplayer i allmänhet. Det skulle vara riktigt trevligt tack :DD
Vi hjälper dig att ladda ner och installera Touchgrind Skate 2 på din dator i ... a real skateboarding feeling - Skate like in real life on your iOS device!
Jag älskar spelet och tycker att det var coolt och allt för att jag inte gillade det faktum att det tog över tio minuter att ladda ner och skateboqrd var för liten för att kontrollera med fingrarna, det är därför jag bara betygsätter 3 stjärnor. Och det kraschade inte för mig och very *friendly* personade inte. Jag ger det här spelet 5 stjärnor och jag hoppas att du postar mer!
Kan ni snälla göra ett sånt här spel fast med sparkcykel
Det här spelet är riktigt roligt älskar det men jag önskar att du inte hälften köpte andra kartor med riktiga PENGAR. Och jag gillar påskäggen, som korvborden.
Bra men svårt att göra tricks
Touchgrind Skate 2 Αθλήματα eswf
Det är ett fantastiskt spel! Det är som att det inte finns någon gräns för det. Det enda jag absolut hatar och jag menar HATAR, är att du måste betala för alla andra kartor! Det minsta du kan göra är att ge två gratis kartor, eller låta folk uppnå dem allt eftersom genom att göra trick. Men förutom det så älskar jag det!
kontrollerna växlar inte riktigt från fånig till vanlig. styrelsepositionen kunde vara bättre för reg. långfingret går på svansen hela kameran bör ändras till där du kan åka skridskor som om du verkligen åker vanlig
Älskar spelet men kunde bättre. Efter att ha sett vad iPhone-användare kan göra är det här spelet inte detsamma. De kan spela skate online med freidns och till och med göra anpassad grafik på deras kortleck som fastnade och gjorde utmaningar och åkte skridskor ensamma
Touchgrind Skate 2 ስፖርት mulo