Post by brewtevinyli on Feb 5, 2022 11:41:29 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking World Crazy Diner Mama ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking World Crazy Diner Mama IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk ökar poängen ▞▞▞
▞▞▞ Cooking World Crazy Diner Mama 2022 version ▞▞▞
Är på grillrestaurangen men nycklarna kan fortfarande inte öppna butiken jag uppdaterade spelet fortfarande samma sak ..snälla ni borde försöka göra något åt det
Wow
Jag älskar verkligen det här spelet men ibland är människorna för snabba och ibland kommer 1 eller 2 personer. Och när 3 eller 4 personer kommer frågar de 3-4 typer av mat som vi inte kan servera snabbt och 1-2 personer kommer kommer de att fråga 1-2 typer av mat uppdatera så här snabbt
Det är inte bra
mundo de la cocina loco cena Arcade nubv
Det är tråkigt
Hur lagras och loggas det här spelets prestationer på Google Play? Jag gjorde allt för att backa det, var förgäves!!!
På nivå två kunde inte spel 21 laddas. Jag har försökt ladda den flera gånger utan framgång.
Jag gillar det här spelet så mycket att det är för bra 😘😘😘😍😍😍
Det här spelet är så fina nivåer så svårt men spelet är briljant och så trevligt spel 👌👌😊 ❤Jag älskar det här spelet😍😍 utmanar lätt och svårt men glassbutik kye 83 men ingen öppen Vad? men kul spel 👍👍👌
Bra
Älskar det här spelet men fastnade i PUB efter att glassberättelsen har very *friendly* personförts med 219/218 nycklar. Vänligen FIXA DET.
Inte riktigt
Det var bra tills det började glappa. När du klickar på den fjärde nivån blir skärmen tom. Avinstallerad
Cooking World Crazy Diner Mama آرکیڈ krb
Det här spelet är väldigt intressant
behöver mycket förbättring
Jag gav dig 3 stjärnor eftersom när du väl kommer till shuisbaren very *friendly* personar den att spela efter nivå 19
Sh
Det här är ett trevligt spel, jag gillar det här spelet
det här spelet är så underbart
Cooking World Crazy Diner Mama Arkade bzs
Cooking World Crazy Diner Mama Arkade viic
Det här spelet är väldigt trevligt, jag älskar det här spelet
Det här spelet är väldigt bra men lite problem men jag vet att ni kommer att lösa det här
trevlig app
Jag very *friendly* personför nivå 3 i spelet sparkar ut mig det svarar inte så ni fixar det problemet utvecklare tack
Kan inte komma förbi glassbutik. Har njutit av det här spelet men det här är frustrerande.
Det var trevligt att spela spelet men Ice Cream Shop låser inte upp.
Väldigt mycket trevligt 👌
Kommer inte förbi spaghettibutiken. Har alla nycklar som behövs men glassbutiken kommer fortfarande inte att öppna.
Kan inte flytta till glassbutiken alla ord kommer snart, det är över en svag nu ska avinstalleras om jag inte kan spela det
Nivån öppnar inte från de senaste 10 dagarna.. Om den inte kommer att öppna om två dagar, ska du stänga den...
Det är ett bra spel
Cooking World Crazy Diner Mama Аркадни pgp
Jag älskar att den här spelkursen är avkopplande
För bra jag gillar spel nej jag hatar spel😏😏
😊😊😊😊😊😊😍😍😍😍😍😍😍
boomika
Jag gillar det här men varför spelar inte spelet och jag hatar det
Death Incoming! Приключенски cqp
Tnd
Jag älskar den här appen.
Det är väldigt trevligt spel
Jag gillar spelet allt är supercoolt 😎😎😍😍😍😍😍😍