Post by brewtevinyli on Feb 5, 2022 11:23:44 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stylist Girl: Make Me Fabulous ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stylist Girl: Make Me Fabulous IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ervaring gratis ▞▞▞
▞▞▞ Stylist Girl: Make Me Fabulous 2022 version ▞▞▞
Stylist Girl: Make Me Fabulous عمومی pnm
Ik hou van deze coco-games, maar oké, je moet alle items op slot doen en veronderstel dat je er één dun doet, dan kun je iets toevoegen, zoals compition met elkaar, dus doe dat alsjeblieft
Ik vind het spel leuk, maar het probleem is het geld verdienende schema. Coco-games willen niet dat je van het spel geniet zonder te betalen voor de dingen die je echt nodig hebt om verder te gaan in het spel ... Alle Coco-applicaties zijn geld verdienende applicaties, het is niet voor mensen genieten van een spelletje
Geweldig werk om dit spel te maken, maar het heeft wat aanpassingen nodig
Leuk spel
ik ben dol op dit spel, maar ja, de bugs kunnen frustrerend zijn, ik moest die items kopen voor toevoegingen, degene die je stylist van tijd tot tijd zal voorstellen, maar het laadt me nog steeds op, ik zal nog steeds niet stoppen met spelen, ga zo door geweldig werk en verbeteringen
Arcade Hunter: Sword, Gun, and Magic არკადული qwmg
Dit spel is erg goed voor mij. Omdat ik in mijn vrije tijd dit spel zal spelen. En er was een competitie tussen alle .die meer ervaring geven om het spel te winnen. Ik weet niet of andere mensen dit spel leuk vonden of niet, maar ik genoot van dit spel. Bedankt voor zo'n spel.
oké spel; maar veel te veel hangt af van in-app aankopen! wat echt afbreuk doet aan het genieten van het spel
Ontgrendel schoenenwinkel op zijn minst! Het wordt zo saai na verloop van tijd
Het is leuk om te spelen als je je verveelt.😊En ik vind het heerlijk om dit te doen voordat ik naar bed ga. Maar aan de andere kant heeft het veel toevoegingen en daar heb ik een hekel aan.😠
IK VIND HET BRILJANT. maar het irriteert me erg als dingen op slot gaan. Mijn favoriete onderdeel is het bezorggedeelte, ik wou dat ik dat de hele tijd kon doen!
Ik vind dit spel zo leuk bedankt voor het spel dood heel erg bedankt
Leuk spel, het heeft hier en daar een paar glitches, maar verder is het geweldig.
Ik wil dat alle items worden ontgrendeld, anders zal ik deze game niet verder beoordelen. Dank u
Ik heb het geprobeerd, maar ik kan de make-upfuncties niet ontgrendelen ... Kan iemand me vertellen ... anders is het best een leuk spel
Gaaf
deze game is zo laggy, ik probeerde op aankleden te klikken en het schopt me uit het spel als ze zouden repareren dat ik een geweldig spel zou zijn
Leuk spel maar er is een probleem alles zit op slot je kunt schoenen niet verwisselen ketting en oorbellen doen daar iets aan maar is leuk om te spelen
Spel is erg mooi, maar alle bladeren en dingen die we nodig hebben, er zijn zoveel grote toevoegingen dat het erg irritant is, waarschijnlijk zoals een videogesprek daarvoor👎 voor game
De game is erg interessant en vol plezier, maar het enige probleem is dat de meeste items vergrendeld zijn en dat het niet eerlijk is
Stylist Girl: Make Me Fabulous Casual games sluj
Het spel is goed, maar ik vind het spel niet leuk. Dit spel is erg saai. Er zijn veel jurken die op slot zijn.
Ugh!!!!! Slechtste spel ooit. Het is zo traag ..... Niets nieuws ... Slechtste ervaring?
Ik ben dol op dit spel, je kunt veel mode-outfits krijgen .😍😍😍💇💁💅👄🐶
14 jaar oud meisje speelt dit spel nog steeds en vindt het raar en grappig
Ik vind dit spel leuk, maar de reden dat ik het een vier gaf, is omdat er elke keer na een wedstrijd altijd een advertentie in mijn gezicht wordt gegooid, dus kun je alsjeblieft de advertenties knippen
het is een geweldige game, het enige probleem is dat bijna alles op slot zit, zoals de rokken, accessoires, haarkleur en andere dingen en het maakt het spel oncool
Dit was niet leuk, alles wat je indrukt is een toevoeging en ze geven je niets om mee te werken om te weten waarop je moet drukken
Nooit de kans gehad om voorbij de tutorial over het maken van avatars te komen. Geraakt met 3 advertenties met in 2min. Elke advertentie 30 seconden. Ik wil duidelijk niet dat je speelt. Zag er sowieso niet zo geweldig uit, geen groot verlies
Het heeft een mooie selectie. Ik haat de kleedkamer waar het meisje eruit komt als een heel ander meisje. Schijnt de enige manier te zijn om de haarkleur te veranderen. Ik probeerde het haar van een meisje in een heel andere kleur te verven, het kostte veel veegbewegingen. Ik haat de make-up van het schilderij. Ik geef de voorkeur aan games die opties bieden en past het gewoon op het model toe. Alle lippenstiften zagen er vreselijk uit als ze erop werden geverfd. De make-uphitboxen zijn gewoon verschrikkelijk en niet erg responsief. De modellen om op te stemmen zijn belachelijk.
Deze game is goed, er zijn veel stijlvolle mode-opties
Deze game is supper supper fun het zit vol spanning maar er is een app die gecorrigeerd moet worden! (je eerste date) er wordt verondersteld dat er iemand is om de man op de date te vertegenwoordigen of om met een man te snappen. Het spel is eigenlijk niet zo slecht. Nog een ding is dat alle plaatsen open zijn, dat is echt geweldig. Ik hou echt van de game, het bedenken van nieuwe klanten voor verschillende gelegenheden 😘😘 om te laten zien hoe ik deze game echt leuk vind.
Goed spel
Ik ben dol op het spel, maar ze blijven me vertellen dat er geen internetverbinding is, zelfs nadat ik mijn gegevens heb ingeschakeld.
Deze game is goed, maar ik heb 3 sterren gegeven omdat er niet zoveel geld in zit en de kapsalons op slot zijn en nog wat winkels op slot, daarom heb ik 3 sterren gegeven
Ik ben dol op deze app omdat hij prachtige items heeft, maar er is een probleem dat je alsjeblieft alles kunt ontgrendelen, omdat sommige niveaus zijn vergrendeld, kun je alles ontgrendelen zonder advertenties.🤗
heel erg leuk
Deze game is leuk, maar het halve ding is ontgrendelen. Ik heb 1235 $ als ook
Ik hou van dit spel 😍😍😍dit spel is erg goed 😘😘😄😄😄
De reden voor 4 sterren is dat de meeste items zijn vergrendeld